|
Podnikatelský záměr "Import z Asie"
Le, Hung ; Němeček, Petr (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na podnikatelský záměr nově založeného podniku, který poskytují služby v oblasti mezinárodního obchodu. Obsahuje základní informace o tvorbě podnikatelského záměru. Analyzuje jak makroprostředí, tak mikroprostředí pro podnikání v České republice. Na základě výsledku analýz je zpracován podnikatelský záměr.
|
|
Podnikatelský záměr
Urbánek, Michal ; Mezera, David (oponent) ; Rosenberg, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce zkoumá aspekty zakládání velkoobchodu, který se primárně zaměřuje na dovoz jednostopých, elektricky poháněných dopravních prostředků z Čínské Lidové Republiky. Použity byly analýza obecného okolí, vnějšího okolí a vnitřní analýza, které byly zdroji k návrhu řešení. Samotný návrh se skládá z finančního zhodnocení náročnosti projektu a jádra marketingu, které lze dále rozvíjet v tvorbě marketingového plánu.
|
|
Návrh marketingového mixu
Nová, Lenka ; Paschkeová, Judita (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na vymezení marketingového mixu ve vybrané firmě a její zákazníky. Specifikuje, co je správný marketingový mix a jak má vypadat spokojený zákazník. Srovnává teoretické poznatky se skutečností. Obsahuje návrhy na zlepšení spokojenosti zákazníků, které přispívají k rozvoji a zvyšování úspěšnosti firmy.
|
|
Marketingová strategie firmy El-Port
Kořenek, Martin ; Nejezchleb, Lubomír (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na oblast marketingového plánování a klade si za cíl navrhnout vhodnou marketingovou strategii pro firmu El-Port. V první části jsou uvedena teoretická východiska marketingu a dále postupy pro návrh marketingové strategie. Druhá čast práce je zaměřena na firmu El-Port, konkrétně jsou zde uvedeny základní údaje a popis činnosti firmy. Dále je v této části provedena analýza současného stavu, která slouží jako podklad pro návrh marketingové strategie. Výsledný navrh marketingové strategie je obsahem závěrečné části práce.
|
|
Návrh marketingového mixu
Nová, Lenka ; Slíva, Martin (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na vymezení marketingového mixu ve společnosti p.k.Solvent s.r.o. a její zákazníky. Specifikuje jednotlivé složky marketingového mixu, analyzuje okolí společnosti a obsahuje marketingový výzkum spokojenosti zákazníků. Srovnává teoretické poznatky se skutečností. Obsahuje návrhy na zlepšení spokojenosti zákazníků, které přispívají k zvyšování konkurenceschopnosti a vyšším ziskům společnosti.
|
| |
|
Analýza efektivity marketingové strategie a její další využití ve výrobní firmě
Wiener, Marek ; Veselá, Jitka (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce obsahuje základní analýzu marketingové strategie výrobní firmy a následně návrhy na její zlepšení. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První část je věnována současnému marketingu, která obsahuje srovnání finančních a lidských zdrojů. V druhé části je popsán návrh marketingové strategie a její implementace. V diplomové práci je zmíněna i optimalizace výrobního systému. Cílem práce je nastavit marketingovou strategii tak, aby se zvýšil prodej, zisk a zároveň se definovaly náklady na marketing firmy. Výstupem práce je odhalit silné a slabé stránky, příležitosti, hrozby a podrobné kroky, které mohou obsahovat nejen finanční a lidské zdroje, ale i schopnosti a know-how společnosti. Práce má poskytnout ucelenou formu současné marketingové strategie a podrobně popsat její funkčnost.
|
| |
|
Podnikatelský plán
Kalás, Jakub ; Putnová, Anna (oponent) ; Veselý, Josef (vedoucí práce)
Bakalárska práca je tvorená s cieľom zhotoviť podnikateľský plán, ktorého predmetom je založenie spoločnosti pôsobiacej vo výrobno-obchodnej sfére. Práca definuje základné, ale aj širšie skutočnosti a okolnosti vzniku spoločnosti ako po právnej tak po manažérskej a technickej stránke. Tieto pojmy, požiadavky a plány budú podniku slúžiť k jeho vzniku a následnej realizácií. Obsahom sú analýzy stavu, výpočty a kalkulácie spolu s návrhy na riešenia, ktoré pomôžu podniku realizovať sa a vyvíjať sa.
|
|
Využití radiofrekvenční identifikace v obchodním provozu
OPELKA, Alexandr
Bakalářská práce se zabývá využitím technologie radiofrekvenční identifikace zboží. Jsou popsány metody automatické identifikace, zejména technologie čárových kódů a RFID, které jsou pro tuto práci stěžejní. Na základě těchto zjištění je zkoumána možnost implementace technologie RFID ve vybrané společnosti. Tato obchodní společnost prodává textilní zboží a používá automatickou identifikaci pomocí čárových kódů k označení a sledování zboží. Zdrojem informací jsou hloubkový rozhovor s majitelem společnosti, dotazníkové šetření s významnými zákazníky společnosti a nabídky od dodavatelů nových technologií. Dále jsou provedena měření času kontroly zboží ve velkoobchodním skladu společnosti. Na základě zjištěných dat je pak provedena kalkulace nákladů a možných úspor a zhodnocení přínosu použití nové technologie pro společnost a pro zákazníky společnosti. Na základě analýzy je pak doporučeno, zda přejít na radiofrekvenční identifikaci zboží nebo zůstat u stávající technologie.
|